Nemokamas siuntimas įsigyjant prekių už Є300 ir daugiau!

0

Jūsų krepšelis yra tuščias

Prekių grąžinimas

PREKIŲ GRĄŽINIMAS

Indecori prekės yra kokybiškos, bet jeigu norėtumėte pasikeisti prekę arba ją grąžinti, tai padaryti yra įmanoma.  

Jei gavus prekę ji netiko, praneškite apie tai numeriu +370 685 87 550 arba info@indecori.lt ir užpildykite prekės grąžinimo  formą. Formą prašome įdėti į siuntos vidų. Neradę grąžinimo formos, deja nežinosime, kieno tai siunta.

Labai paprašytume pamačius broką ar nusprendus, kad prekę norėtumėte grąžinti, jos nenaudoti, neskalbti. Mums labai gaila,  jeigu per klaidą būsite gavę nekokybišką ar ne tos spalvos prekę, nes už kokybę atsakome ir labai norime, kad grąžinimų būtų kuo mažiau. O jeigu prekė būtų tyčia ar netyčia sugadinta, praradusi prekinę išvaizdą ar būtų nesilaikyta priežiūros rekomendacijų, prekę išsiųsime atgal jums ir pinigų už ją nekompensuosime.

 

Paprašysime laikytis šių taisyklių, kad grąžinimas būtų sklandus ir malonus.

Grąžinama prekė turi būti:
- neišpakuota;
- nepraradusi prekinės išvaizdos (nenaudota, originaliai sudėta, turėti visas etiketes ir tt);
- pilnos komplektacijos;
- pirkėjo nesugadinta (nesutepta, nesuplėšyta ar kitaip nesugadinta);
- originalioje, nepažeistoje, nesugadintoje pakuotėje (pažeidus šią sąlygą bauda Є10, Є15 - už lovos užtiesalų dėžes)

 

Jeigu bent vienas iš aukščiau pažymėtų punktų yra pažeistas, pinigai grąžinami nebus, o prekę išsiųsime atgal Jums nurodytu adresu.

Siuntėjas privalo pasirūpinti saugiu siuntos įpakavimu pagal visus kurjerių tarnybų reikalavimus (įdėti į  dėžutę arba neperšlampamą plastikinį maišelį, būti sandariai įpakuota nuo lietaus ir sutrenkimų. Jeigu gavote prekę originalioje dėžutėje, dėžutė turi būti apsaugota nuo sutrenkimų atitinkamomis apsaugos priemonėmis.



Standartinių išmatavimų prekė turi būti siunčiama į:

PC DomusPro paštomatas, Bieliūnų g. 1, LT-12110 Vilnius (DPD paštomatas);

Gavėjas "MB Domus inspiratus"

Taip pat turi būti nurodytas telefono numeris +370 685 87 550.


Prekių iš kitų paštomatų neatsiimame, o neatsiimta prekė bus grąžinta Jums.

Pirkėjas turi įsitikinti, kad siunta yra supakuota į pakuotę, tilpsiančią į paštomato skyrelį.

Prekės siuntimo išlaidomis rūpinasi pirkėjas.

 

Lovatiesių ir kitų stambių daiktų grąžinimas galimas tik per DPD kurjerį, už siuntimą moka pirkėjas (kurjeriui nieko mokėti nereikia, išskaičiuosime iš grąžinamos sumos). Kurjerio iškvietimu jūsų adresu pasirūpinsime mes (prašysime nurodyti savo tikslius rekvizitus parašius mums į info@indecori.lt su užsakymo kodu). Jis atvyks jums patogią dieną atsiimti prekės (tikslaus laiko nurodyti negalime, kurjeris pats su jumis susisieks).

www.indecori.lt el. parduotuvėje netinkamą prekę grąžinti galite per 14 kalendorinių dienų.

Gavę grąžinamą prekę, mes įsipareigojame per 14d. pervesti pinigus į jūsų sąskaitą.

Negrąžinamų prekių sąrašą galite rasti:

DĖL  LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖS 2001 M. BIRŽELIO 11 D. NUTARIMO NR. 697 „DĖL MAŽMENINĖS  PREKYBOS  TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO 17-ame punkte.

 

Išpardavimo prekės (prekės su nuolaida), yra nekeičiamos ir negrąžinamos.

 

DOVANŲ KUPONAI

 

Labai džiaugiamės, jeigu būsite gavę dovanų Indecori prekę, bet pinigai už dovanas nėra grąžinami ar kitaip kompensuojami.

Dovanų kuponai nėra kompensuojami.