Nemokamas siuntimas įsigyjant prekių už Є300 ir daugiau!

0

Jūsų krepšelis yra tuščias

D.U.K

Ar yra galimybė apžiūrėti prekes?

Indecori yra elektroninė parduotuvė, tad apžiūrėti ar atsiimti vietoje galimybės nėra. Maloniai kviečiame įsiskaityti į aprašymus, peržvelgti prekės nuotraukas, o jeigu vis tik turite klausimų - mielai padėsime paskambinus +37068587550 arba parašius info@indecori.lt

 

Ar gali atsiimti prekes vietoje?

Visas prekes Lietuvoje pristatome su DPD kurjeriu nurodytu adresu (namus, darbovietę) arba į Pick up paštomatus. Atsiimti prekių vietoje galimybės nėra - Indecori yra e-parduotuvė.

Ar galiu grąžinti prekę?

Prekę galima grąžinti per 14d. Negrąžinamų prekių sąrašą galite rasti: DĖL  LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖS 2001 M. BIRŽELIO 11 D. NUTARIMO NR. 697 „DĖL MAŽMENINĖS    PREKYBOS    TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO 17-ame punkte.

  

Kaip galiu atsiskaityti už prekes?

Už prekes atsiskaityti labai paprasta - su Paysera, kuri nukreips į jūsų banką, arba su banko kortele (Stripe).

Jeigu neturite galimybės atsiskaityti aukščiau nurodytais būdais, taip pat galite apmokėti ir bankiniu pavedimu - toks apmokėjimas bus žymiai lėtesnis (+1-2d.d). Su rekvizitais galite apmokėti per Perlas terminalus, pašte ir tt. Tokiu atveju kviečiame parašyti mums el.laišką info@indecori.lt su užsakymu.

 

Ar patalynės komplektuose yra paklodės?

Taip! Absoliučiai visi INDECORI patalynės komplektai yra su paklodėmis! Kitaip nei kiti pardavėjai, klientams siūlome tik pilną komplektaciją, į kurią įeina antklodės užvalkalas, pagalvių užvalkaliukai (įprastai 2 arba 4vnt) bei paklodė.

 

Kaip sužinoti, kad perku autentišką ir originalią prekę?

Per beveik 20 metų atrinkome patikimiausius tiekėjus. Taipogi, su visa šeima produkciją testuojame - žinome, ar prekė atitinka visus Indecori keliamus kokybės reikalavimus. O jei neatitinka - ieškome toliau geriausių, jaukiausių ir patogiausių namų tekstilės gaminių!