Pirkimo taisyklės

KAIP PIRKTI

Išsirinkę norimas prekes, turite paspausti ant "įdėti į krepšelį". Kai norite pereiti prie apmokėjimo, galėsite įsigyti produkciją sukūrus paskyrą arba be jos. Šios informacijos blogais tikslais nenaudojame - mums ji reikalinga, kad žinotume, kaip su jumis susisiekti ir kur siųsti pirkinius. Viskas labai paprasta! Jeigu nemokate ar kyla sunkumų registruojantis, mes jums padėsime. Rašykite info@indecori.lt arba skambinkite +370 685 87 550 ir mes jums padėsime.

 

 

SAUGUS ATSISKAITYMAS

Atsiskaityti už prekes Indecori labai paprasta. Naudojame Paysera bei Stripe saugias sistemas, kurios leidžia keliais mygtuko paspaudimais apmokėti už prekes bankine kortele arba prisijungus prie banko.

Mes gerbiame kiekvieną pirkėją ir naudojame jūsų asmeninę informaciją, kad galėtume susisiekti bei pristatyti prekes. Jūsų duomenys yra koduoti SSL sertifikatu (apsaugantis nuo neteisėto informacijos perdavimo, sunaikinimo ar kitokio naudojimo tretiems asmenims), leidžia saugius atsiskaitymus tiesiogiai sujungus su Jūsų banku. Šis būdas taupo laiką, taip pat jums nereikia pildyti banko pavedimo laukelių, bei laukti, kol pavedimas mus pasieks. Visa Jūsų asmeninė informacija tvarkoma remiantis galiojančiais LR įstatymais bei teisės aktais.


Indecori pasilieka teisę pakeisti privatumo politiką, prieš tai informuodami raštu. Visi šalių nesutarimai, dėl šių taisyklių laikymosi bei vykdymo, sprendžiami derybų keliu. Nepavykus susitarti, nesutarimai bus sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka.

 

ATSISKAITYMAS NAUDOJANT NUOLAIDŲ KODUS

Jeigu turite nuolaidos kodą, kurį suteikėme praėjusio pirkimo metu, arba jums padovanojo dovanų kuponą, nuolaidos kodą įrašykite į atitinkamą langelį krepšelio suvestinėje.

 

PRISTATYMAS LIETUVOJE IR UŽSIENYJE

Nemokamas pristatymas nuo €300*. Pristatymo kaina paštomatu įsigyjant prekių iki  €300 yra  3.   Pristatome savo mylimiausiais DPD paštomatais, kurie siuntas pristato tvarkingas ir laiku. 

Pristatymas kurjeriu nepriklausomai nuo sumos yra €5 visoje Lietuvoje, išskyrus  Kuršių Neriją. Pristatymą kurjeriu prašome pasirinkti pasirinkus daugiau didesnių prekių (visi pledai, lovatiesės ir kios negabaritinės prekės skaitomos kaip atskira siunta), nes prekė netilps į paštomatą. Jeigu matysime, kad jūsų užsakymas į paštomatą tikrai netilps, rekomenduosime pristatymą kurjeriu.

* Į Neringą siuntos pristatymas –  40,00.

Siuntimo į užsienį kaina pagal individualius paskaičiavimus, prašome patikslinti norimas užsakyti prekes bei valstybę, paskaičiuosime.

 

Prekes išsiunčiame per 2-5d.d nuo gauto apmokėjimo į DPD paštomatą arba kurjeriu nurodytu adresu.

 

Lovos užtiesalus, pledus kitas didesnes siuntas pristatome tik kurjeriu nurodytu adresu, tad labai jeigu įsigyjate pledą ar lovatiesę, prašome pasirinkti pristatymą   kurjeriu.

Prekių pristatymo terminas pagal mūsų partnerių DPD sąlygas.

Prieššventiniu laikotarpiu siuntų ruošimas užtrunka truputį ilgiau, labai prašome jūsų supratimo.

 

Turite klausimų? Visą informaciją suteiksime info@indecori.lt arba +37068587550

 

GRĄŽINIMAS

Indecori prekės yra kokybiškos, bet jeigu norėtumėte pasikeisti prekę arba ją grąžinti, tai padaryti yra įmanoma.  

Jei gavus prekę ji netiko, praneškite apie tai numeriu +370 685 87 550 ir užpildykite prekės grąžinimo  formą.

Labai paprašytume pamačius broką ar nusprendus, kad prekę norėtumėte grąžinti, jos nenaudoti, neskalbti, negadinti. Mums labai gaila,  jeigu per klaidą būsite gavę nekokybišką ar ne tos spalvos prekę, nes už kokybę atsakome ir labai norime, kad grąžinimų būtų kuo mažiau. O jeigu prekė būtų tyčia ar netyčia sugadinta, praradusi prekinę išvaizdą ar būtų nesilaikyta priežiūros rekomendacijų, prekę išsiųsime atgal jums ir pinigų už ją nekompensuosime.

 

Paprašysime laikytis šių taisyklių, kad grąžinimas būtų sklandus ir malonus. Grąžinama prekė turi būti:
- neišpakuota;
- nepraradusi prekinės išvaizdos (nenaudota, originaliai sudėta, turėti visas etiketes ir tt);
- pilnos komplektacijos;
- pirkėjo nesugadinta (nesutepta, nesuplėšyta ar kitaip nesugadinta);
- originalioje, nepažeistoje, nesugadintoje pakuotėje (pažeidus šią sąlygą bauda Є10, Є15 - už lovos užtiesalų dėžes)

 

Jeigu bent vienas iš aukščiau pažymėtų punktų yra pažeistas, pinigai grąžinami nebus, o prekę išsiųsime atgal Jums nurodytu adresu.

Siuntėjas privalo pasirūpinti saugiu siuntos įpakavimu pagal visus kurjerių tarnybų reikalavimus (įdėti į  dėžutę arba neperšlampamą plastikinį maišelį, būti sandariai įpakuota nuo lietaus ir sutrenkimų. Jeigu gavote prekę originalioje dėžutėje, dėžutė turi būti apsaugota nuo sutrenkimų atitinkamomis apsaugos priemonėmis.



Standartinių išmatavimų prekė turi būti siunčiama į:

PC DomusPro paštomatas, Bieliūnų g. 1, LT-12110 Vilnius (DPD paštomatas);

Gavėjas "Domus inspiratus MB"

Taip pat turi būti nurodytas telefono numeris +370 685 87 550.


Prekių iš kitų paštomatų neatsiimame, o neatsiimta prekė bus grąžinta Jums.

Pirkėjas turi įsitikinti, kad siunta yra supakuota į pakuotę, tilpsiančią į paštomato skyrelį.

Prekės siuntimo išlaidomis rūpinasi pirkėjas.

 

Lovatiesių ir kitų stambių daiktų grąžinimas galimas tik per DPD kurjerį, už siuntimą moka pirkėjas (kurjeriui nieko mokėti nereikia, išskaičiuosime iš grąžinamos sumos). Kurjerio iškvietimu jūsų adresu pasirūpinsime mes (prašysime nurodyti savo tikslius rekvizitus parašius mums į info@indecori.lt su užsakymo kodu). Jis atvyks jums patogią dieną atsiimti prekės (tikslaus laiko nurodyti negalime, kurjeris pats su jumis susisieks).

www.indecori.lt el. parduotuvėje netinkamą prekę grąžinti galite per 14 kalendorinių dienų.

Gavę grąžinamą prekę, mes įsipareigojame per  14d.  pervesti pinigus į jūsų sąskaitą.

Negrąžinamų prekių sąrašą galite rasti:

DĖL  LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖS 2001 M. BIRŽELIO 11 D. NUTARIMO NR. 697 „DĖL MAŽMENINĖS  PREKYBOS  TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO 17-ame punkte.

 

 

DOVANŲ KUPONAI

Labai džiaugiamės, jeigu būsite gavę dovanų Indecori prekę, bet pinigai už dovanas nėra grąžinami ar kitaip kompensuojami.

Dovanų kuponai nėra kompensuojami.